Veel gestelde vragen2019-04-09T16:58:16+01:00

Veel gestelde vragen

Hoe bestel ik als ik de kadobon zelf wil overhandigen?2018-11-09T16:00:14+01:00

In dit geval kun je je eigen gegevens invullen als ontvanger. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de adressering. Op de kadobon komen deze gegevens dus niet. Op de cadeaukaart komt alleen de tekst zoals die is ingevuld bij het veld “persoonlijke tekst”.

Waar vind ik een printbare envelop voor mijn Kadobon-online ?2018-04-12T13:44:40+01:00

Wanneer je je Kadobon Online bon per e-mail hebt besteld en uitgeprint kun je ook kosteloos een printbare envelop downloaden. Deze kun je dan gratis downloaden via ‘mijn account‘. Als je een facebookaccount hebt dan kun je al direct inloggen zonder een account aan te maken.

Wat is kadobon-online ?2019-02-22T11:40:55+01:00

Met een kadobon-online is een online keuze cadeau. De kadobon-online is een cadeaubon voorzien van een cadeauboncode en eventueel met een persoonlijke boodschap die per e-mail of post wordt verstuurd. De ontvanger kan online de kadobon-online inwisselen en een keuze maken uit een breed assortiment met meer dan 10.000+ verschillende artikelen, 3.000+ goede doelen en kosteloos inwisselbaar voor Bol.com.

Welke verzendwijzen en verpakkingen zijn er ?2018-01-23T17:56:26+01:00

De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf. De kadobon-online kan per e-mail worden uitgeprint met een GRATIS printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd. Indien per post besteld is er keuze uit verschillende verpakkingen. Bekijk hier alle cadeaubon verpakkingen.

Wat is de levertijd ?2012-11-24T22:58:17+01:00

Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden ?2019-02-22T11:42:47+01:00

De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank, creditcard of via vooruitbetaling via bankoverschrijving. Indien je kiest voor bankoverschrijving ontvang je van ons een factuur per e-mail. De bonnen worden dan pas verzonden wanneer deze factuur is voldaan.

Wat is de geldigheidsduur?2012-11-24T22:53:30+01:00

Standaard is de geldigheidsduur van Kadobon Online twee jaar, zodat u ruimschoots de tijd heeft uw kadobon in te wisselen.

Welke waarden zijn er mogelijk?2012-11-24T22:52:34+01:00

De waarden zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.

Wat zijn de verzendkosten?2018-11-28T12:50:04+01:00

Nee, als u een kadobon online per e-mail verstuurd zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. Er zijn géén verzendkosten. De kosten voor de verpakking naar keuze bedragen 1,95 euro per stuk.

Ik heb mijn kadobon-online niet ontvangen.2012-11-24T22:48:39+01:00

Soms kan het even duren voordat u de e-mail met daarin de kadobon-online ontvangt. Controleer ook uw uw spam-filter, het kan dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in uw spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’. Na het betalen treft u op de bedank-pagina tevens een link met daarin uw kadobon-online zodat u deze eventueel direct kunt uitprinten.

Wat als de ontvanger de code van de kadobon per ongeluk wist?2014-08-16T21:01:46+01:00

Standaard wordt de kadobon-online ook naar uw eigen e-mailadres verstuurd dus u heeft dan altijd een backup. U kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen?2019-02-22T11:44:55+01:00

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt je kadobon nog persoonlijker!

Ik heb een cadeaubon ontvangen maar ik kan de link niet openen.2014-03-24T21:50:04+01:00

In de e-mail die u heeft ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heeft u het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kunt u gratis downloaden.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?2018-02-08T10:12:38+01:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.

Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk laten versturen?2019-02-26T13:32:42+01:00

Ja, je kan meerdere cadeaubonnen van verschillende waarden naar verschillende ontvangers op verschillende data laten bezorgen. Zo kun je dus een heel jaar vooruit plannen. Dit kan met onze verjaardagsservice.

  1. Ga naar ‘cadeaubon bestellen
  2. Kies je verzendmethode, kies je waarde van de cadeaubon.
  3. Vul je gewenste bezorgdatum in, de persoonlijke tekst en de gegevens van de ontvanger.
  4. Voeg de bestelling aan je winkelmandje.
  5. Op deze manier kun je al je collega’s toevoegen. Heb je al je collega’s ingevoerd? Ga dan naar afrekenen.
Waar kan ik mijn cadeaubon online inwisselen?2019-02-22T11:37:49+01:00

Cadeaubon Online is in te wisselen bij een assortiment van ruim 10.000+ verschillende producten, bij meer dan 3.000+ goede doelen en is kosteloos omwisselbaar voor een Bol.com cadeaubon.

Wat houdt de cadeauboncode in?2012-11-24T22:41:08+01:00

Dit is een 12-cijferige code die maar éénmaal wordt verstrekt. Deze code bevat tevens de waarde en de geldigheidsduur van de cadeaubon. Bewaar deze code dus zorgvuldig.

Hoe kan ik een Kadobon online inwisselen?2019-10-16T14:22:47+01:00

Maak je een keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Kadobon-Online’.

Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen.  Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.

Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

Klik op de knop “Bestelling afronden“.

cadeaubon

Je bestelling wordt verwerkt en je zal een orderbevestiging per e-mail ontvangen.

Let op! Bewaar je kadoboncode(s) totdat je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen!
Moet ik de kadobon in één keer besteden?2012-11-24T22:37:00+01:00

Nee, kadobon-online kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Hoe weet ik hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat?2018-02-08T10:05:47+01:00

In de e-mail die u heeft ontvangen staat een link. Als u deze link aanklikt krijgt u uw kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Mag het bedrag van de bestelling duurder zijn dan de waarde van de kadobon?2012-11-24T22:33:36+01:00

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kunt u middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn cadeauboncode wordt niet geaccepteerd.2019-08-06T15:36:30+01:00

Belangrijk is dat u bij de door u gekozen webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en u dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kiest u voor de betaalmethode “kadobon-online” waar u vervolgens na het plaatsen van de bestelling de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heeft u de kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.

Het kan ook zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Is de kadobon in het buitenland in te wisselen?2012-11-24T22:15:41+01:00

Sommige webshops versturen ook producten naar het butenland. Kijk hiervoor op de website van de desbetreffende webwinkel voor de mogelijkheden. Er worden dan wel extra verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik na een iDEAL betaling een factuur ontvangen?2014-08-16T11:43:45+01:00

Ja, dat kan. Stuur een email met daarin uw bedrijfsgegevens en uw bestelling naar onze klantenservice.

Hoe gaat een zakelijke betaling in zijn werk?2019-02-26T13:38:43+01:00

U betaalt vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar u toezenden. Het bedrag kunt u voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.

Hoe zit dat fiscaal m.b.t. cadeaubonnen?2012-11-24T21:53:24+01:00

Op de kadobon en op de luxe verpakking is geen BTW van toepassing. Met ingang van 1 januari 2007 is het bedrag van de geschenkenregeling verhoogd van € 35,- naar € 70,- . Dit houdt in dat u uw werknemers op jaarbasis tot € 70,- onbelast (zijnde niet als loon aangemerkt) kunt schenken. Het eindheffingstarief is verhoogd van 15% naar 20%. De kosten kunnen worden afgetrokken van de vennootschapsbelasting (mits BV).

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?2018-02-08T10:12:38+01:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.